Erdoğan, Cemaat'in Twitter üzerinden yayınlanan ses kayıtları için "Şantaj montaj fark etmez, Rizeli affetmez" dedi. Erdoğan şunları söyledi: "Yeter ki siz bize güç verin, sizin bu heyecanınız bizim gücümüzü artıracaktır."

Rize'de Yaşlılar Haftası Kutlamaları Kapsamında Ziyaretler Rize'de Yaşlılar Haftası Kutlamaları Kapsamında Ziyaretler

Başbakan'ın konuşmalarının satır başları;

"En son 24 Ağustos'ta gelmiştik. Özledik be.. Ana ocağımızı baba ocağımızı özledik. 30 Mart'ın rengi belli oldu Rize'de..

"OVİT TÜNELİ'Nİ BİZ DELDİK"

BDP Siyasi kürtçülük yapıyor, MHP siyasi Türkçülük yapıyor. CHP ise kumsalların partisiyim diyor.  Ben Türk'ü Türk olduğu için, Kürt'ü Kürt olduğu için sevmedim, beni yaratan Allah onları da yarattığı için sevdim. Biz bu millete efendi olmaya gelmedik, hizmetkar olmaya geldik. Türkiye'nin yola ihtiyacı var dedik, yollar inşa ettik, Karadeniz sahil yolunun yüzde 35'i yapılmıştı, biz tamamladık, gördüğünüz tünelleri biz deldik. Ovit Tüneli'ni biz deldik deliyoruz.

"79 ÜNİVERSİTE İLAVE ETTİK"

Türkiye'nin okullara ihtiyacı var dedik, 205 bin yeni derslik açtık. Geldik 76 üniversite vardı, biz 79 üniversite ilave ettik. Bizden önce Rize'de üniversite yoktu. Biz Rize'nin uşakları başka yere gitmesin, okumak için Rize'ye gelsinler dedik.

"YOLSUZLUKLA, YOKSULLUKLA MÜCADELE ETTİK"

Deriner barajını, Muratlı'yı bitirdik, Borçka barajına başladık orayı da bitireceğiz. Türkiye'nin dört bir yanına barajlar açtık. Türkiye'nin hastaneye ihtiyacı var dedik, hastanelerle doldurduk, insanımız neden uçağa binmiyor dedik havaalanları ile donattık. Yolsuzlukla, yoksullukla mücadele ettik, Türkiye'nin pasaportunun, parasının, bayrağının değerini yükselttik. Türkiye'nin büyümesinden rahatsız oldular. AK Parti'yi gönderelim ki Türkiye geri gitsin dediler. Yeniden faiz, kan ve vaiz lobilerine teslim edelim dediler.

"AMA MİLLETİM MİLLETİN İRADESİNİN ÇALIŞMASINA MÜSADE ETMEDİ"

Terör ve savaş lobileri hep beraber çullandılar. Önce gezi olaylarını başlattılar. Ama Rize gezicileri buraya sokmadı. Ardından 17 Aralık, sonra da 25 Aralık komplosunu devreye soktular. Ama milletim millletin iradesinin çalınmasına müsade etmedi.

İktidarın milletten alınıp seçkinlere devrilmesine biz göz yummadık. Kasetlere montajlara boyun eğmedik,  Buraya siz getirdiniz,  Siz git demediğiniz sürece buradayız. Pensilvanya'dan Türkiye'yi karıştırmaya çalışan fitnecilere asla Türkiye'yi teslim etmeyiz.

"DARBECİLERE YAĞ YAKTI"

ya İnzivaya çekilmiş, Mekke, Medine ne güne kalmış oralarda inzivaya çekilseydin. Siyasetle sporla ilgileniyor, Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı'na hain diyebiliyor.Türkiye Cumhuriyetinin Cumhurbaşkanı, Başbakanı ve bakanlarını rahatlıkla dinliyor.  Yanında 30 yıldır bulunan öğrencilerini bile dinliyor.

Suriye'de sustu, Mısır'da sustu,  Myanmar'da müslümanlar katledilirken sustu, İmam Hatipler Kapatılırken sustu,  kızlarımız başörtüsü yüzünden kapıda kalırken sustu, hatta 'füruattandır' dedi.

Hakkını yemeyelim arada bir konuştu. Darbecilere yağ yaktı. Merhum Erbakan söz konusu olunca 'beceremediniz" dedi.  Mavi Marmara için otoriteden izin alınmalıydı dedi, peki şimdi otoriteyi niye hatırlamadı.

BAHÇELİ VE KILIÇDAROĞLU İLE HAŞROLUNACAK

Kişi sevdikleri ile birlikte haşrolunacaktır. Sen, Kılıçdaroğlu ile Bahçeli ile birlikte haşrolunacaksın. Bu kadar kelepir partiler varken niye parti kursun. İşi taşerona vermiş, emrine amade CHP ve MHP var. Tunceli'ye gidiyor solcu, Konya'ya gidiyor muhafazakar, Suriye'ye gidiyor Esed'ci Ankara'ya gidiyor ülkücü oluyor. İnanın bukalemun olsa bunun hızına yetişemez. Akşam başka sabah başka. Bu genel mudür seçimde oy kullanacağı sandığı bulamadı.  Rize bu seçimde bir başka ders versin istiyorum. 8 gün var, bizim ablalara diyorum ki kapı kapı dolaşalım, sandıklara sahip çıkalım. Gençler, abiler sandıklara öyle sahip çıkalım ki kuş uçmasın. Burdan CHP, MHP ve diğerleri hepsi bu seçimde dersini almalı. Siyaseti kirletenler dersini almalı.

Biz birinci çıkmazsak görevi bırakacağım, onlar da bunu yapacak mı? Bundan önceki seçimde yüzde 40'ın altında oy alırsam giderim demişti ama hala o koltukta. MHP lideri 7 seçimdir hep kaybetti, 8. seçimde de kaybedecek ama yine yerinde oturacak. Şimdi de Cumhurbaşkanlığı seçimini diline dolamış. Şimdi 30 Mart'ı konuş, 30 Mart'tan sonra zaten cumhurbaşkanlığını konuşuruz. Rize hemşehrisine, başbakanına sahip çıkacak. 30 Mart'ta AK Parti yine Türkiye'nin bir numaralı partisi olacak. Ben size bakıyorum, siz göğe bakıyorsunuz. Siz havalimanı istiyorsunuz.

RİZE VE ARTVİN İÇİN HAVAALANI SÖZÜ

Rize ve Artvin'e ortak hizmet verecek bir havalimanını inşallah yapacağız. Yılda bir milyondan fazla yolcunun kullanabileceği havalimanını inşallah yapacağız. Ovit Tünelinin açılması ile birlikte buraya lojistik merkezi kuruyoruz. Bugüne kadar gelenler sadece söz verdiler. 14 Mayıs 2011'de söz verdik. 2012 yılında temelini attık, Şimdi Ovit tüneli hızla devam ediyor. Önümüzdeki yılın sonunda Ovit Tüneli bitiyor. Artık kış dinlemiyoruz. Biz yolları böldük, dağları deldik gönülleri birleştirdik. Biz Ferhatız millet de Şirin, Biz de milletimizle böyle kavuştuk. Ovit ile birlikte doğu ve güneydoğu hatta kafkaslar Rize ile buluşacak. Sabah Karadeniz'de kahvaltı yapan hemşehrim öğle yemeğini Mardin'de yiyebilecek.